sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

WIHOO!

Kategori: Den enda kategorin


Yes, nu är ja fri, helt fri, jag får göra vad jag vill, exakt vad jag vill, utan att tänka "jag borde inte göra det här, jag borde plugga tenta"! Gaaaaah vilken känsla - glädje, lycka, befrielse, nöjd, ah allt är bara underbart. Vädret gör ju bara dagen ännu mer underbar. +5grader i skuggan! UNDERBART. Nu ska jag ut i solen och sätta upp påskfjädrar med mamma, sen blir det till att mysa med min bebis lite och senare bär det av mot Factory Outlet - hoppas på att hitta en bra skinnjacka. Åh, alltså ni som inte upplevt känslan av en inlämnad hemtenta (även om man är riktigt nöjd med den och den till stora delar är riktigt intressant) kan inte förstå det jag känner nu. 






Här med önskar jag er GLAD PÅSK! :) xoxo Hanna!
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: