sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Solen - jag älskar dig!

Kategori: Den enda kategorin

Har haft en helt okej dag ;) den har spenderats i solen med Hannah och Evelina. Tanken var plugg och lunch men det blev nästan bara lunch och prat. Haha ja ja , Hannah bjöd på hemlagade kycklingburgare som vi åt i solen. Sedan låg vi bara där och gassade, pratade och lyssnade på lite gamla godingar! Strax efter tre drog Hannah hem till mor o far och Evelina tillbaka till Borlänge, men då kom Hanna.B istället och fortsatte njuta av solen med mig! Så ja, hård dag? Nja! Nu ska den i alla fall toppas med hemgjorda pannkakor! Mums! (Bilden är tagen för 5 min sen på min termometer vid min lgh) MEN NEJ, bilen gick inte att ladda upp - blir så jävla irriterad! Va fan är problemet med http://blogg.se">blogg.se appen?!?!????? Gah! Aja, bilden visade i alla fall en knallblå himmel, sol, gröna träd och en termometer som står på 30 grader! Nu ska jag laga pannkakor! Förlåt för kass uppdatering, men det är sjukt mkt nu och jag har som sagt ruttnat på http://blogg.se">blogg.se appen vilket gör att jag bloggar mindre tyvärr ;/ ska hitta nån annan lösning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: