sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Vårskor!

Kategori: Den enda kategorin

Fick ett erbjudande från ellos om 50% rabatt på dyraste varan + fri frakt + knivar m. tillhörande skärbrädor, så även om jag inte borde - jag ska spara pengar - så slog jag till på två vårskor!... ångestblandad glädje faktiskt! Men behöver skor till våren OCH det blev inte alls mycket pengar för dessa två godingar. 



Den översta bilden är en sneakers med dold kilklack! Har länge tyckt att dom är supersnygga, men har inte hittat någon som känns "rätt" och som "min sko". Men nu gjorde jag det - vad tycks? Jag hoppas dom är lika snygga på riktigt, dom hade i alla fall fått mycket bra betyg och recensioner! Dom nedre är bara ett pra "vanliga" sommar-skor, i neongult, vårens ballaste färg typ! Har varit sugen på något i den färgen, tänk så snyggt till typ ganska ljusa jeans och nån vit tröja? Mh, mh mhh! Vill ha mer vår nu! :D

Nä, jag försöker faktiskt mitt i allt också bli klar med skoarbetet som ska redovisas imorgon, ska typ bara skriva dit nån mening till, men kommer aldrig till skott... och så ska jag läsa genom mina bitar lite mer så jag kan redovisa imorgon. Men har kryp i benen så kan inte koncentrera mig, tror därför att jag ska öppna fönstret lite och vädra samtidigt som jag diskar eller städar lite för att få röra på mig. Jag brukar få bättre koncentrationsförmåga om jag rör lite på mig ett tag först :) Önska mig lycka till på redovinsningen imorgon! ;) Ska bli skönt att få den avklarad så att man kan känna sig klar och slippt känna "jag borde göra den där skoluppgiften" :)


Godnatt snart då, 

xoxo Hanna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: