sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

TENTA!

Kategori: Den enda kategorin

Hey!
Jag ska försöka skriva ihop ett inlägg om operan i helgen och vad jag gjort de senaste dagarna, men jag sitter som sagt med hemtenta och måste jobba på med den så att jag blir klar nån gång :) Ni får ha förståelse... skolan är ändå det allra viktigaste att fokusera på - hur mycket jag än älskar att blogga här! Hade jag haft min iPhone och inte min gamla LG hade jag nog bloggat lite mer mobilblogg, korta inlägg, men då blir det ju i alla fall några... Men alltså - jag får verkligen utbrott på den här mobilen bara av att skriva ett vanligt sms?! Det laggar som faaaaan... Så att blogga från den är nåt man bara gör de (få) tillfällen som den "bara laggar lite"... Saknar min kära telefon som är på lagning!!



Idag har jag i alla fall varit på ansiktsbehandlning, tränat, myst med min lilla kanin Darcia, varit ute i solen och pluggat! Kort och gott, som sagt, mer utförligt kommer, men kände att jag ville skriva varför i alla fall! :)




xoxo Hanna






.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: