sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

One step closer

Kategori: Den enda kategorin


Nu ska jag ta tag i det här. Har ju en enskild firma som ligger vilande, men nu är det dax att ta tag i det! Håller för tillfället på och bygger upp en webshop! Så kul! Kommer underlätta försäljningen oerhört mycket samt att det känns riktigt proffsigt :) Wihiii! hihi! Snart är det dax att ta nya model-bilder med snygga tejer som jag handplockat från min hemstad! Kommer bil så himla bra tror jag, är riktigt taggad nu också! Just nu får ni inte vara för hårda om ni går in och kikar på webshopen - för det mesta är enbart "test", jag prövar olika teckensnitt, teckengrad, layout, desigt, färgval och allt sånt. Så det som ni ser nu är allt bara ett enda stort test :)

http://www.hairup.webshoponline.se/startsida.aspx

I know, borde inte (som vanligt) få ett ryck och hålla på med det här mitt i nätterna när jag egentligen borde sova, städa, packa elelr plugga! Men det är då det händer! Min kreativitet flödar! Nu har jag fått påfyllning av positiv energi så nu ska jag diska och bädda rent i sängen och sedan slå på en serie och varva ner och somna!


hihihi! 
Godnatt,
xoxo Hanna





.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: