sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Kungliga operan!

Kategori: Den enda kategorin



Aah, jag har sovit som en gudinna! Bästa natten på länge, fasiken vad det gör mycket till att sängen är helt nybäddad och att man själv är helt nyduschad! MH mh mh! Att jag hade vädrat genom lägenheten med frisk luft toppade bara det hela! Baam, gött! Hur som helst, som jag skrev igår - så ska jag till Stockholm idag och gå på opera! Spännande. Jag fick det som present av faster, farbror & farbrors fru, när jag fyllde 20, vilket var ett tag sen. Så nu äntligen har vi fått det att fungera, jag har haft galet mycket i skolan, sedan hade jag ju knäet skadat väldigt länge... Det är ju fortfarande inte helt bra, men nu kan jag ju i alla fall sitta med knäet böjt, så det är bra. Hur som helst! Jag kommer inte ihåg just nu vad operan som vi ska se heter, men det ska bli en upplevelse helt klar. :) Jag har aldrig varit på opera så det är ju ballt att få uppleva det.

Nu har jag en del att göra, städa klart, jag vet jag "städade" massor igår, men ärligt talat jag fick inte mycket gjort... Så ska köra sista rycket idag :) Anledningen, bland annat, till att jag verkligen vill ha fin-fint när jag åker hemifrån är för att Fia, min gamla granne, ska komma hit och bo en dag nästa vecka. Jag kommer ju inte vara hemma, men hon ska få låna lägenheten då hon hade någon opponering eller så på sin uppsats.

- Städa
- Packa
- Duscha & fixa mig inför operan
- Gå i god tid till tåget så jag inte stressar!!


Det är väl bäst att jag börjar, så det inte blir stressigt. Tåget går 13.35, så är ju ett tag kvar, men jag vet hur fort tiden brukar gå! Jag har hellre tid kvar sen, så slipper jag stressa. (ska i alla fall försöka med det, för det brukar inte funka så bra haha)


Ha en bra dag,
vi får se om jag kan blogga nåt mer idag... Kommer ju ha fullt upp och känns otrevligt att sitta och blogga när man umgås med släkten och "får sin födelsedagspresent". :)


xoxo Hanna

 

 


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: