sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Hm!

Kategori: Den enda kategorin

Åh redovisningen som jag oh Hannah hade för vårt grupparbete gick skitbra!! :D så skönt att det är gjort och så himla glad att det gick superbra!!

Ska bara byta om och sedan dra iväg och träna! :) haha men hittade mitt gamla löshår och blev tvungen att pröva det. Varför (???) kan inte mitt egna hår växa snabbt? Har sparat och sparat! Det börjar ju komma sakta men säkert nu, efter nästan 7 år av inpackningar, special inpackningar, klippning, massor av metoder och piller! När jag var yngre så förstörde jag tyvärr mitt hår genom o färga massor, från blont till mörkt tillbaka till blont osv!! Plattade även håret som en tok! Ett tag var det flera gånger om dagen - allt blev lixom en ond cirkel! För plattade man såg det finare och mindre slitet ut, men då slet det ju också mera! Så får väl skylla mig själv? :( men nu vill jag bara få längreee!

Hmm, snälla hår! Väx :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: