sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Fullspäckat - hela tiden!

Kategori: Den enda kategorin

 
Jag vill verkligen bli bättre på att blogga regelbundet... Hade ju en period där jag var skitduktig faktiskt! Nu har det dock varit mycket i skolan och så + att jag verkligen kommit igång med träningen (vilket är superbra), men tar en del tid :) Ska försöka få till någon slags "vardagsrutin" kring att blogga minst en gång varje dag. Kommer dock bli sämre med det ett tag nu eftersom att min mobil är på lagning och min gamla är så seg att jag bara blir arg när jag försöker blogga på den haha. Så ni får förstå... men jag ska verkligen (!!) försöka!


Ah, idag har jag pluggat, tränat, köpt biljetter till "nelly-kvällen" på etage 6/4, umgåtts med Hannah och sen typ dött i sängen hemma. Det var verkligen tur att jag drog iväg och tränade i förmiddags för nu har energin totalt sugits ur mig... Sitter typ bara här och haha gör inget? Ska nog slå på en serie och sen rycka upp mig och försöka plugga klart min del av seminarieuppgiften som jag och Hannah håller på med. :) 

Känns helst sjukt att mars snart är slut också?! Lixom, hallå tiden? Du springer ifrån mig! Känns som att det var typ igår jag lämnade in min förra hemtenta och nu på torsdag får jag en ny? Vilket innebär att det har gått typ 4 veckor sedan jag lämnade in den förra haha det är heeelt sjukt! Ah, nä känns i alla fall skönt att fått igång en rytm i träningen - nästa steg är att få en bra dygnsrytm och en bra vardag :) Man får ta en sak i taget, annars känns allt omöjligt, men allt går! Bara man gör det på rätt sätt! :) 


Nä, nu ska jag nog tända lite lampor i fönstrena och på mina möbler här hemma, blev visst mörkt nu typ! Men vad himla skönt det är att det är ljust så länge som det faktiskt är! Trots att jag är trött idag så blir man ju mycket piggare av ljuset. Vi hörs, ska se till att uppdatera bättre! Försöka komma ihåg att lägga mina små "pauser" i pluggandet på att blogga! Kan nog vara rätt skönt att få skriva av sig också - det var i alla fall det under perioden där jag skrev som mest.


En bra pepp-låt som jag lyssnar en hel del på i nuläget! :)

Take care,
xoxo Hanna
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: