sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Får det kallas powernap?

Kategori: Den enda kategorin

Ja, får man kalla en och en halv timmes sovande för en powernap? haha, jag vet inte egentligen... Planen var i alla fall att jag skulle sova 30 min, men jag kom inte upp och snoozade och  snoozade. Alltså jag vet inte vad det är, hoppas jag inte är på väg att bli sjuk för jag känner mig helt utslagen. Ingen energi alls! Får bli en tidig kväll idag! Vilket i för sig kan vara bra då jag verkligen behöver vända på dygnet och få en bra dygnsrytm igen. 

Mina vårskor, som jag skrev om för ett tag sen, har anlänt! Supersnygga, men tyvärr fel storlek.. Blir till att skicka tillbaka och få hem en annan storlek - för jag vill helt klart ha skorna! Blev lite kär när jag öppnade paketet. Min skinnjacka har också kommit, den som jag skickade tillbaka p.g.a fel storlek. Nu sitter den som ett smäck och jag är supernöjd. (hade tänkt att länka den, men den verkar vara slut dock)

Ah, trots att jag typ ser i kors och är supertrött så måste jag plugga klart och även ta tag i disken. Dör diskberg dö! Så det är väl vad jag ska roa mig med just nu, imorgon tänkte jag skriva om överraskningsfesten som jag fixade för min kära vän Andrea i helgen! Shit vad hon blev överraskad och glad! Lätt värt allt slit. "Du skulle ju kunna hålla i nåt hemligt event med typ presidenten eller nåt! Så som du uppdaterade alla med information vid ändring" haha det var vad mina kompisar sa när all planering hade betalat sig och festen var igång! Vem vet? Hanna, nya top-secret-fest-fixaren? hahah! Who knows ;)


xoxo Hanna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • korven säger:

    http://www.wimp.com/powernaps/
    lite fakta om powernaps :) Puss

    Svar: hihi aaw ;) Tack!
    Hanna

    2013-03-20 | 20:50:05

Kommentera inlägget här: