sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Båtinspo+tentavecka!

Kategori: Den enda kategorin

Ah, helt sjukt. Men nu är det tentavecka igen! Hur kan det ha gått 4-5 veckor sedan jag lämnade in den förra? Jag fattar inte var tiden tar vägen! Hur som helst, idag sov jag faktiskt ut till 10:40, såå skönt och jag har sovit så gott hela natten. Så nu är jag nyladdad med energi. Jag har nyss käkat lunch, det blev en tonfisksallad - mums!  Nu blir det städning och vårpyssel hemma :) 

Men först lite båt-inspo!
Snart är det ju faktiskt dax för segelsäsongen! Ohh, vad jag längtar!


 
1. Kökshanddukar Jotex.se, 2. Ljuslykta IKEA.se, 3. Löpare (duk) Jotex.se, 4. Påslakanset Jotex.se, 5. Prydnads-kudde RUSTA, 6. Ljuslykta IKEA.se, 7. Spegel IKEA.se, 8. Handdukar Jotex.se



xoxo Hanna
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: