sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Att inte kunna sova

Kategori: Den enda kategorin

Det finns få saker som gör mig så irriterad som att inte lyckas sova när man borde. Jag vet, jag tog en alldeles för lång powernap förut idag, men jag var helt död. Kunde knappt hålla mig vaken - och som vanligt var det så fram till åtta-tien ikväll... Sen piggnar jag till! SÅ irriterande. Imorgon ska jag försöka gå upp skapligt, använda dagen, träna, inte ta någon powernap och sen somna tidigt! Jag menar det! Jag ska verkligen försöka. Jag måste få igång en bra dygnsrymt, det är mycket bättre för kroppen, hälsan och träningsresultaten.


Nu, jag menar nu, ska jag lyckas! 
På med avslappnings-skivan som jag fått av mammi och 5-10 min på spikmattan.

 





Nattinatti,
xoxo Hanna





:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: