sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Att ha "flow" på natten

Kategori: Den enda kategorin






Ja alltså jag är verkligen en person som koncentrerar mig på plugg bäst på natten... inte alltid bra - som nu när jag gärna skulle sova,men jag måste göra klart en fråga. Så ja, nu sitter jag här! Tentaplugg på "Hanna-tid", te, vatten och massa att jobba med. Hoppas det bara flyter på nu så att jag kan få en fråga klar och gå och sova :) tycker däremot på sätt och vis om den här tentan, för den är lixom väldigt mycket "vad tycker du?" med grund i teorier, men ändå en del egna reflektioner :) Nu ska jag ösaaaaa!



godnatt,
xoxo Hanna










.

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Haha, du också? Här sitter jag med tentan.. Bestämde mig för att jag inte fick gå och lägga mig förrän jag var klar med en fråga. Så ha! Nu är jag det. Men sent blev det. Hoppas det går bra för dig. Kram.

    Svar: Haha, ja usch! Jag blev dock inte klar med en fråga... för mina ögon började gå i kors haha! Ovanligt nog... Men hade i alla fall läst massor och fått en mer klar bild av vad jag ska skriva. Men, här sitter jag igen, och hur mkt har jag gjort?... inte mkt skrivande tyvärr, men mycket antecknande och så! ska börja skriva nu - känns som att flowet är på G! Tack detsamma, kram!
    Hanna

    2013-03-26 | 02:53:23
    Bloggadress: http://minoru.blogg.se

Kommentera inlägget här: