sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Ändrade planer

Kategori: Den enda kategorin

Jag skulle ju haft seminarium 13.00-15.00, men lärarenhade tydligen fått migrän så det blv inställt. Stackars henne, men jag måste tyvärr säga att jag blev glad! (inte för att hon mår fåligt så klart) Jag var nämligen urtrött när jag vaknade imorse + att jag har saker jag måste fixa med hemma, så seminariet hade lixom splittrat dagen. Nu har jag i alla fall haft en lugn start på dagen, ska strax steka morotsbiffar med sallad och keso till lunch - så gott! Sen blir det lite städning och annat pyssel här hemma. Ska även gå och kolla om posten kommit ännu, jag väntar nämligen en hel den paket från fyndiq.se. Mest saker till mobilen, så ska bli kul att se om dom lever upp till förväntningarna! 


Det här har jag bland annat beställt:
 
Visst är det en läcker färg till våren?? :) Jag beställde det knallgula skalet eftersom jag redan har dessa knallgula skor! Matchigt! Så det tror jag blir supersnyggt ihop till våren.


 
 
Det genomskinliga skalet är superbra! Jag har redan ett och det skyddar telefonen hur bra som helst utan att dölja designen! Det är även jättetunnt så  telefonen blir inte klumpig eller nåt. Eftersom att jag tycker att iphone 5 har en så snygg design är det kul att inte alltid dölja den, även om man har andra supersnygga skal. :)
 
 


Sen är det ju det här underbara fjäder-skalet! För det första tycker jag att fjädrar är otroligt vackra och så gillar jag ju färg! Det här skalet hade ju båda, hur bra som helst :) Tänkt vad fint till påsk också ;) ?


Nä, nu ska jag steka mina morotsbiffar och käka lunch :) 
xoxo Hanna
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: