sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Typiskt...

Kategori: Den enda kategorin

Ja, jag insåg igår att jag av misstag hade råkat avinstallera mitt sisms 3 husdjur, vilket innabär att ALLT jag hade byggt är borta... jag hade faktiskt lagt ner flera timmar på att bygga upp den perfekta hästgården bland annat. Haha, ja ni tycker säkert att jag är knäpp, men jag tycker det här spelet är så himla roligt... så det suger verkligen att behöva börja om från början! Hm, hur ska jag skriva så att ni verkligen förstår irritationen kring det här? Hm.... tänk er att ni har lagt ner massor med tid på att försöka laga den perfekta middagen åt en date? M, men när det bara är en liiiiten stund kvar till daten ska komma så glömmer ni maten i ugnen så att den blir vidbränd. Irriterande? JA! Typ exakt så irriterande är det här för mig. Men, ja det är ju bara att installera om det och börja om på nytt haha...




Helgen har varit jättebra! I fredags hade jag, Hanna och Hannah en liten "reunion" eftersom att Hannah kommi tillbaka till Falun från Stavanger :) Vi lagade LCHF-lasange här hemma hos mig, den blev otroligt god ochva faktiskt riktigt enkel att göra. Vi drack lite vin, snackade och skrattade tillsammans! Klockan 18.00 var det dax för bio! Vi såg filmen "Ego" som hade premiär då. Den var väl bra, men inte så jätte oförutsägbar. Men en bra film lixom :) Där efter blev det en spontan utgång, med förfest hos Hannah först! Hanna, som jobbat hela veckan var så trött så hon stannade hemma, vilket var synd, men jag förstår henne precis! (kände precis så i lördags). 




Kvällen spenderade vi på Victusella, det var inte alls mycket folk, men jädrar vad kul vi hade :D haha! Igår var en lite udda lördag, men den blev bra till slut :) Jag och Hannah hade taco-mys och desperate housewives kväll! GUUD VAD BRA DEN SERIEN ÄR! (alla måste se den!!!) Ja, och nu sitter jag här, sovit ut, käkat lunch, kollat mer på Desperate housewives och installerar om mitt the smis 3 husdjur. Dax att börja om och bygga nytt. 

Jag fick btw en uuuursöt bild från mamma på min lilla fluffiga bebis ute i hagen. (laddar upp den från mobilen strax) Hon blir alltid så himla glad när man kommer till henne så hon ställer sig med framtassarna på gallret och försöker bli så lång hon bara kan! Snuttan!! Den lilla, lilla munnen trycker hon mot gallret för att antingen kunna pussa på ens händer eller mumsa på det man har med sig till henne - hon är för söt! Snuffan, jag saknar henne! Och min familj så klart, men dom kommer till helgen och myser med mig (men inte Darcia). Nä, nu ska jag spela! Installationen är klar! 


xoxo Hanna
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: