sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Trött tjej

Kategori: Den enda kategorin

Ah, alltså jag är så trött att jag till och med banga bio för att risken att jag somnar är alldeles för stor! Har tvingat mig själv att hålla mig vaken nu för att inte somna för tidigt och behöva vakna inatt. Snart är det en okej tid att somna, hoppas tröttheten håller i sig!! (brukar inte göra det nämligen...) 

Jahopp, idag jobbade jag och Andrea från typ 09.00-12.00, sen käkade vi lunch och snackade massor :) Mysigt! Sedan dess har jag städat och rensat lite saker, kollat på 2 avsnitt av hem till gården, diskat samt haft en rörmokare här som bytte ut min blandare i duschen. Förut, fast kranen stod på varmaste, så blev vattnet inte så varmt - så jag frös varje gång jag kom ut ur duschen... fick lägga mig under mitt duntäcke och värma mig. Men nu är det fixat vilket är awesome! Nu ska jag försöka rensa bort det sista som ligger på sängen och sedan blir det sängläge och mer seier! :) 

 
 
xoxo Hanna
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: