sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Träning!

Kategori: Den enda kategorin

(det är typ där och högre upp på samma ställe jag har ont)
 
Ja, jag och Sara var ju och tränade från typ 18-19:30 :) Skönt! Jag har dock en sådan djävulsk värk i ryggen... vet inte alls vad det kommer ifrån för den började smyga sig på igår kväll och har bara ökat sedan jag vaknade imorse. Hm, kanske kan komma från att jag gick med klackar på nyår, hela kvällen, vilket jag inte gjort på jättelänge. Men jag vet inte, det är lixom inte som träningsvärk, utan nån blandning av det och sån där värk man får när man har typ influensan... hm hm hmm... Jaja, kanske är borta tills imorgon :) Vi får väl se. Nu har jag handlat lite mat, sen åkt hem och nyss mysit lite med min bebis. Åh vad underbar hon är! Nu ska jag fixa lite saker, kanske slinga mammas hår,  sen ska jag lägga mig tidigt :) 
 



xoxo Hanna
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: