sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Tidig morgon...typ

Kategori: Den enda kategorin

(bilden lånade jag från google..)
 
Ja, jag har faktiskt lyckats vända på dygnet ganska bra nu, men jag är fortfarande seg när jag väl går upp.. idag gick jag upp 08:30, men tar mig inte iväg till gymmet förrän nu... lite dåligt, men ändå inte - förut hade jag ju inte ens varit uppe vid den här tiden, samt att jag faktiskt har fixat massa praktiska saker hittills :) Så känner mig rätt nöjd i alla fall. Idag är det ännu en kall dag, men lite varmare än igår, -17grader knallblå himmel och sol! Så blir underbart att ta en promenad till gymmet. Senare ska jag även promenera till Hannah och handla lite på Willys tillsammans :) Jag gillar att ta vara på vädret som är nu. För övrigt så har jag tvätt idag från 15.00-19.00 så det är väl bäst att jag rappar på nu så att dagen inte springer iväg! Skriver kanske nåt mer ikväll.


xoxo Hanna



.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: