sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Sömnlös natt

Kategori: Den enda kategorin

Alltså jag hade så himla svårt att somna igår på grund av ryggen. Jag la mig relativt tidigt och kollade på serier, vilket brukar få mig att somna och slappna av rätt fort. Men ryggen värkte och värkte... Så mamma hjälpte mig att smörja in med linement (stavning?!), vilket började bränna som tusan, så då gjorde det ont av att det brände istället.  Hur som helst så lyckades jag typ somna vid 04.00, men då skulle jag bara vända mig om och pang sa det så buktade sängen... faan! Jag har en sån där säng som man typ kan bädda ut.
 
(bilderna är lånade från google, haha orkade inte ta egna foton just nu)
 
På bilden översta bilden när sängen är ihopbäddad ser ni att ribborna i botten är helt täta utan mellanrum, när man sedan drar ut sängen så åker varannan ribba med ut och bildar botten till den andra delen av sängen. Sedan är det en metallgrej som ska hålla ihop de båda bottnarna, men den lilla rackarn hade ramlat av vilket gjorde att bottnarna gled isär och den innersta ribb-botten vek sig mot golvet... (den fick ju inte längre något stöd av den andra bottnen).

Så ja, när jag precis hade kommit med sömntåget så hände då detta, vilket gjorde att jag var tvungen att ta bort madrasserna och bäddmadrasserna, täckena, kuddarna och sedan försöka pilla tillbaka det som låssnat - suck! Men jag fick det på plats och lyckades somna runt halv fem igen. Blä jag är så trött på att vara trött och sova dåligt, ska bli bra att få in nya rutiner och sånt! Nu ska vi strax fika, mamma ha besök av en kompis. Ikväll vankas det träning igen!


xoxo Hanna
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: