sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Snart så...

Kategori: Den enda kategorin

Ja snart är det vanlig vardag igen och jag kommer då att blogga mer. Däremot kommer jag nog inte kunna göra så mkt mobilblogg-inlägg eftersom jag ska lämna in min mobil på lagning. Idag ska jag ta tag i seminareuppgiften till sista seminariet för höstterminen som är på onsdag. Irriterande nog  så var ju tydligen inlämningen igår... jag var heelt hundra på att man, som det brukar vara, skulle lämna in i pappersform på seminarietillfället. (därav min planering att göra det nu)... Men så var det ju uppenbarligen inte... så jag har mailat läraren och förklarat och hoppas att det går bra. Aja, nu måste jag släppa ut min bebis i hagen, om hon vill ut i kylan, haha ibland vill hon inte det. Sen ska jag ta tag i plugget. Hur som helst, här kommer en liten översikt på hur min vecka ser ut :)

 
 
xoxo Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: