sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Skön dag!

Kategori: Den enda kategorin

A, idag har det faktiskt varit en riktigt bra dag, och den är ju inte slut än! Började med att gå upp tidigt och gjorde en smoothie - banan och choklad. Sen fixade jag lite praktiska saker, mail och liknande. Runt 11.20 var jag på plats på gymmet - så himla skönt! Köre crosstrainer, styrka, och sen crosstrainer igen :) Höll väl på i 45 min typ. Min plan är att hellre gå till gymmet flera gånger i veckan och köra kortare, intensivare pass, istället för att köra långa och några - tror det funkar bättre för mig så jag inte tröttnar. Sen gick jag hem och lagade en god lunch för att snabbt fortsätta ut i det vackra vädret och mot Hannah.

Jag mötte upp Hannah på vägen och sedan gick vi tillsammans till Willys och handlade lite. På vägen hem igen träffade vi den tredje Hanna och snackade om vår middag och bio-kväll som vi ska ha på fredag. :) Nu har jag varit hemma ett tag igen och håller på med tvätten, har tvättstugan till 19.00 men kanske inte behöver all tid. Som mellanmål gjorde jag en hallon & skogsbärs smoothie.

Nu har jag precis kikat lite serier och ska strax ner och starta nya maskiner med tvätt. Min plan är att hinna installera min skrivare idag också samt städa och dammsuga lägenheten :) Vi får se hur det går. Nu ska jag iaf ner i tvättstugan.


xoxo Hanna




.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: