sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Rush rush!

Kategori: Den enda kategorin

A, jag har ju verkligen njutit av mitt lov och kopplat bort allt (därför jag inte bloggat). Men nu idag har jag suttit och redigerat bilder i timmar. Imorgon 17.30-20.00 har vi redovisning av våra egna projekt på foto 1 kursen. Mitt projekt heter "Vinter på två vis" och är bilder som påminner om varandra i komposition mm. från snöiga Sverige och soliga Gran Canaria. Det blir faktiskt riktigt härliga kontraster och det visar upp de två olika, otroligt fina, miljöerna jag fått vistats i denna vinter. Jag har satt ihop ett bildspel som jag ska använda imorgon, men förutom den här fotouppgiften så har jag redigerat linje-uppgiften, rörelse-uppgiften samt sökt lite info till fotograf-presentationen. Allt ska vara klart imorgon och jag hade visserligen sluppit sitta lite småstressad nu, men jag gör hellre det än att vara super-stressad och uppe i varv hela lovet. Nä, nu ska jag gå och sova, imorgon blir det nog att kliva upp tidigt för att hinna plugga, packa, packa bilen och åka!

För övrigt så har jag ju som sagt redovisningen imorgon, sen möte + lönesamtal på onsdag (i Borlänge) efter det åker jag och mamma hem hit till Katrineholm igen för att jag ska kunna vara med familjen liiite till innan mitt sista seminarium för den här terminen (16/1). Så vi får se hur aktiv jag kommer vara här, jag lovar att ge en uppdate när jag är tillbaka i min "vanliga vardag" igen :)



Godnatt,
xoxo Hanna






.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: