sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Maria Montazami

Kategori: Den enda kategorin

Alltså, hon är ju UNDERBAR! Så himla rar, söt, snäll, ärlig, glad, söt ja haha jag gillar henne verkligen.

Två söta citat från säsongens sista avsnitt av Svenska Hollowoodfruar som slutade nyss:
(Marias äldsta dotter hade precis tagit studenten när dessa citat föddes)

"Om du föder ett baaarn, ta ansvaaar, lär dom saker, lär dom att matcha ihop klädeeer, lär dom allt!... för när jag inte är hääär vill jag att dom ska kunna allt!  Oj nej nu börjar jag gråtaaa... som vaaanligt... Jag tycker det är såå synd att se folk som grlömmer sina barn, för det är ju dom som ska leva vidare och föra vidare aaallt."

"Om jag har nååågra mer planeeer? Nej, (hihi) jag haaar inga direkta planeeer mer än att jag ska leva utåååt... ut aaallt... jaaag ska leva ut fyllasteeee.... helt fyllt... Jag kommer leeeva mitt liv till det fyllstaaa, thats it! jag skiter i vad det heteeeer nu!"

Hon är bara för söt! Back to reality for me, diska sen sova! Eller kaske bara sova, passa på när man är trött... Kanske är smartast! Så gör jag, Nattinatti!

 



xoxo Hanna
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: