sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Lov, på riktigt!

Kategori: Den enda kategorin

Ah, jag behöver verkligen det här lovet känner jag, gud vad utarbetad jag måste varit... ju mer jag slappnar av desta tröttare känner jag mig! Hela min rygg värker och jag är jättetrött! Därför har jag inte orkat blogga, vara online på facebook, eller göra nåt egentligen, jag har bara behövt vara, utan att göra nåt speciellt. Så himla skönt. Men nu kände jag att jag ville skriva här i alla fall. Så ja, nyår var jättebra, hade otroligt kul med mina kompisar! GOTT NYTT ÅR! Helt galet att det redan är 2013, var tog 2012 vägen lixom? What ever, hände otroligt mycket saker för mig det året, väldigt många saker som gjort ont på olika sätt. Orkar inte, och tänker inte, dra upp det här, dom som vet vet och dom som inte vet behöver inte veta. Nu är det 2013 och en nystart i mitt liv! Hälsosammare, gladare och piggare. Ikväll ska jag iväg och träna med Sara runt 18-tiden, hoppas kanske att min värk i ryggen kan ge sig - för det gör jävligt ont.
 
 
 
 
 
Har precis börjat kolla på en ny serie, eller den är ju inte ny, men ny för mig, AWKWARD! Så jävla bra, känner igen mig i Jenna (huvudpersonen). Inte på det sättet att vi gjort samma saker eller nåt, men på nåt vis känner jag igen mig, lite otur blandat med tur och lite så. I alla fall så är det verkligen en serie jag kan rekommendera :) Man blir lixom beroende efter första avsnittet haha, eller jag blev det i alla fall.

Nä, nu ska jag göra lite nytta. Den här dagen har varit en slapp dag med sovmorgon och serier hela dagen. Haha jag sov till 13.05 typ, men vaknade och kände mig för första gången på länge faktiskt riktigt utvilad - underbart. Och ja, ni kan ju säkert gissa vilken serie som jag (och faktiskt Anton) har kollat på hela dagen ;) Men som sagt så ska jag göra lite nytta nu, ska designa en ny ettikett till en ny produkt som familjeföretaget ska börja sälja :) 



xoxo Hanna
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: