sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Helt slut

Kategori: Den enda kategorin

A alltså det är så mkt med allt just nu! Lite skola, umgänge att ta ikapp, tvätt, städning, diskberget, träning och kost! Jag ligger lixom efter lite, så måste komma i fas lite innan jag kan börja blogga som vanligt igen. :) hoppas ni står ut ändå och vill fortsätta läsa min blogg trots det. Jag lovar att det blir bättre sen. Måste bara lägga fokus på att få en bra vardag och dygnsrytm först och främst! Måste få in rutiner kring träningen, kosten (ska ju börja med LCHF) hushållsarbete och dygnsrytmen + plugg och jobb så klart :) nä, nu ska jag kolla klart på svenska Hollywood fruar - sen diska och sova. Imorgon är det jobb som gäller, sedan plugg, städning och sen ska kvällen avslutas med bio med tjejerna :)


Xoxo Hanna




.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: