sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Det tar bara fem minuter...

Kategori: Den enda kategorin

Fasiken vad lång tid saker tar att göra, jag har hållit på med något hela dagen och ändå känns det som att man aldrig(!!!) blir klar eller kommer nån direkt vart. Snart är jag iaf klar med köket.
(kylen har rensats och gjorts ren,   jag har dödat diskberget x2,    fixat med blommorna,   planterat om kryddväxten,   sorterat mitt plastskåp,   tagit bort återvinningen,   tagit ut soppor & kompost,   och ställt i ordning allt och torkat av diskbänk + spis) samt att jag har tvättat! Men det är lixom en heeel del kvar o göra.

Jag ska städa ordning på allt "rassel" som lätt sprider sig i oordning i hela lägenheten, räkningarna ska in i pärmen, skriva in kvitton i ekonomiprogram, tvätten ska in i skåpen, jag ska bädda med nya sängkläder, skrivaren ska på plats och installeras, jag ska dammsuga: kök hall sovrum och badrum, jag ska skura alla golv, göra rent wc + handfat och ovan på det ska jag göra klart min seminarieuppgift :) som tur är är den nästan klar, och inte så krånglig! Ah, ville bara få ur mig hur lång tid allt tar fast man inte tror det haha :)

12:00-14:30 var jag på plantagen och Ica maxi med Hannah, Andrea och Malin :) det var skön tid och gav mig massor med energi! Jag och Andrea prövade pistage semla - haha såg asläskig ut, men var helt ok, men vanliga semlor är bättre helt klart :) men kul att ha prövat! Nu ska jag ösa klart här hemma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: