sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Vill bli frisk & komma igång!

Kategori: Den enda kategorin

Nu ska jag sova! Hoppas att jag är frisk när jag vaknar för det är jobb som gäller imorgon, 08.15 ska jag möta Andrea på Maxi för att handla till infobordet vi ska ha. Det är unionen-veckan nu så vi ska ha lite extra extra :) 
 
 

Nu har jag satt upp dessa två pepp-bilder på kylen, min ytterdörr och spegeln i badrummet - alla ställen där jag ser dom ofta! Nu jäklar ska det hända grejer, bara jag kan bli frisk!! Man ska ju absolut inte träna med halsont... så hoppas på att vakna upp imorgon och inte känna nåt annat än en vanlig hals. Nä, nu är det bäst att jag lägger mig så jag kommer upp imorgon, det tar ju alltid en stund att somna också...
 
 

Godnatt,
xoxo Hanna





.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: