sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Today!

Kategori: Den enda kategorin

Tröttheten slår alltid till vid helt fel tillfälle - lämna mig i fred och återkom gärna runt 22:30 ikväll!

Ah, jag blir så trött på att bli trött vid fel tillfälle (har ännu mindre energi nu när jag varit sjuk så länge). Jag har massor jag måste göra, plugga och sånt! Men nu sitter jag här igen med ögonen i kors typ och kan inte fokusera... Texten är bara bokstäver, men inget går in i mitt huvud.

Som tur är hann jag en hel del innan tröttheten kom. Jag har affischerat på skolan, putsat ett av två fönster, handlat inför infobord XL, postat alla hjärtans dag paket till släkten, handlat mat, diskat halva berget, fixa klart cv och mailat, lagat mat och pluggat lite. Ja det kanske låter som mycket men jag har halva diskberget kvar, lite övrig städning, det andra fönstret, ekonomipärm-fix och en heeel del plugg kvar! Phu, tror nästan jag måste gå och diska nu så jag inte somnar.


Bilden är på dagens sena lunch/tidiga middag - hemgjorda kycklingburgare :) sååå gott! Pratade lite med mamma förut också, hon och hennes väninna ankom London i förmiddags! Jag är så glad för hennes skull :) hon är värd resan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: