sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

sjuk...

Kategori: Den enda kategorin

åh jag är så trött på att vara sjuk nu... idag bröt det ut ordentligt, eller igår egentligen, men ah. Halsen gör ont, magen är inte i form, jag har feber och ont i huvudet. Imorse hade jag värk i kroppen också... Är det för mycket begärt att få vara frisk så jag kan komma igång med träningen nån gång? Jag är nu tvungen att boka av min genomgång med PT för andra gången... irriterande, för hon är väldigt fullbokad. Samt att jag missade ett arbetspass idag och imorgon.... Aja, bara att chilla, äta ibumetin, dricka te med honung, ctiron, c-vitamin-brus, bafucin & sömn, ja jag gör allt för att bli frisk! Men det tar ju den tid det tar... Nu ska jag försöka sova! Ska bara kolla klart på "på smällen" på TV3.



Godnatt,
xoxo Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: