sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

LYCKA!!!

Kategori: Den enda kategorin

 
Puuu, sitter här och förstår knappt att jag fick två biljetter trots allt!  Först satt jag med sidan uppe innan försäljningen startat, tänkte att det kanske var bäst att uppdatera så det inte hänt nåt - vips så kom det upp att det nu var KÖ på ticnet.... 0-30 min!!!! Hade jag uppdaterat typ 3 sekunder senare hade jag nog inte fått några platser. Jag hade två fönster uppe, sökte platser, men fick inga bra. Sökte då platser i det andra fönstret, för at behålla mina andra så länge - trodde jag (dumma mig)... Då kommer det upp att biljetterna är slut... Jag går tillbaka till mitt andra fönster,  och till min fasa står det då samma sak där! HELVETE... jag började faktiskt gråta. Jag blev tom inuti och hatade mig själv för att jag hade trott att det skulle finnas bättre platser lediga... I ren panik sökte jag om och om igen - plötsligt händer det! Två platser funna! YES! Lyckan är obeskrivlig! Jag skyndar mig att boka och betala - NU ÄR BILJETTERNA MINA! Ett lyckorus sprider sig i kroppen! Mamma och jag ska se Beyoncé  hur sjukt underbart är inte det? Den här veckan kan ju inte börja bättre?! Screw you förkylning! Jag skiter i allt nu, jag är LYCKLIG! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: