sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Fotobok

Kategori: Den enda kategorin



Även den här dagen bara sprang iväg! Jag  har suttit och hållt på med en fotobok från mammas 50 års firande :) Kreta-resan, firande med släkten och med hennes tjejkompisar :) En kombobok med allt som har med mammas 50 års dag att göra! Måste säga att www.cewefotobok.se är den absolut smidigaste att jobba med! Jag har tidigare gjort 4 fotoböcker och utöver det prövat ett visst antal olika program, men cewe vinner helt klart! Enkelt, snyggt, roliga detaljer, många vanmöjligheter och det blir mycket fina fotoböcker som kommer hem! Jag tog nyss en paus och diskade lite, hade blivit ett berg under de dagar jag varit sjuk och faktiskt inte orkat. Så nu ligger andra vändan på blöt i varmt vatten i diskhon. Ikväll blir det väl popcorn, mello och lite sims-spelande (a) Det är SÅ kul, ännu roligare än vanligt, när jag laddat ner massa nya prylar, frisyrer, kläder och hus :) 


Ha en skön lördag alla!
Det ska jag ha, tror faktiskt min förkylning är på väg att ge sig :D YES!
(peppar-peppar-ta-i-trä)


xoxo Hanna
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: