sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

En dag

Kategori: Den enda kategorin

Ja, idag var tänkt att vara en dag som jag skulle utnyttja till max... Men... jag har typ spenderat den i sängen och kollat på serier, svarat på mail och laddat ner nya drivrutiner + lagat mat. Lite ont i halsen och obalans i magen har gjort att jag inte orkat. Men nu måste jag rycka upp mi lite och ta tag i disken och allt plock så att inte lägenheten blir kaos igen (blir ju det så himla lätt när det är litet...) Klockan 20.00 är det familjen annorlunda och där efter 21.00 är det andra delen av Dicte - en så jäkla bra dansk kriminalserie!! Har längtat efter nästa avsnitt. Jag ska väl ta tag i det som är att göra nu bara, sen får det här faktiskt vara en "göra ingenting" dag, man behöver såna också, speciellt när man är lite i obalans. Ikväll ska jag försöka somna tidig så att jag ska få en bra dygnsrytm igen :)



xoxo Hanna
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: