sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Zumba-fitness!

Kategori: Den enda kategorin

 
 




Kom precis hem från Actic, jag och Hanna var där och prövade för första gången Zumba. Haha oj, ah det var jobbigt - men riktigt kul! 55 minuter bara flög iväg! Jag kan verkligen rekommendera det till er som tänkt pröva, svetten lackade och man tränade verkligen hela kroppen. :) Rörelserna va lite svåra stundvis men det är ju inte så konstigt när man aldrig gjort det förut (plus att min kordination inte är den bästa haha)

Efter zumban var vi så himla glada och taggade så vi körde 15 min på crosstrainern också! Awesome ju! Vi är på gång! :) Nu ska jag duscha, laga mat, diska (nej jag har inte gjort det än...valt att prioritera träningen), städa lite och packa. Imorgon åker jag nämligen hem till Katrineholm för att gå på sommarjobb-intervju på fredag samt för att fira min bästa bror på söndag :) 19 år blir han, haha min bästa LILLEbror! (som inte är liten längre) 


Haha hoppas på god sömn inatt och på att komma upp ur sängen någorlunda lätt imorgon ;) 
Vi får väl se!

xoxo Hanna







:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: