sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Suck.

Kategori: Den enda kategorin

Inte bästa starten på dagen när man får veta att J-C skorna inte kommer komma till helgen.... (jag beställde natten mellan måndag-söndag) Men enligt kundservice har dom varit slut och väntats på att fyllas på på lagret... Men underligt nog har man kunnat beställa dom hela veckan (har gått in o kollat för o se om priset ändrats), brukar det inte stå "tillfälligt slut" eller liknande då om det är slut på lagret? Jo. Men av erfarenhet och kompisars erfarenhet så brukar tyvärr nellys leveranstid inte stämma riktigt med vad dom utlovar. Hannah tex. beställde skor med sin syster och det dröjde mycket mer än 4 arbetsdagar innan "leveransbeskedet" kom med mailen, sen dröjde det ytterligare sjukt lång tid innan paketet äntligen kom fram. Suck suck suck! Gah, jag som ställt in mig på att ha dom på lördag... Ja det är ett i-lands problem, men jag är verkligen besviken... nu kommer det ju bli samma outfit som "vanligt" typ... Riktigt dåligt, står även i deras orderbekräftelse att om varan är restad ska man få ett mail om detta... inte har jag fått det. ja ja, nu har jag fått ur mig det här - dax att ösa så jag hinner med tåget... Ska packa klart, diska lite, ta ut soppor + kompost, ställa alla blommor i diskhon med vatten samt göra mig själv iordning! Hej o hå!


 
 
 
 
 
 
xoxo Hanna
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: