sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Sovdax

Kategori: Den enda kategorin

Ja, jag drog ju en rätt lång powernap på dagen förut, men jag är fortfarande heeelt utslagen. Haha fastande dock med Desperate housewives så klockan sprang iväg... Har typ en klump i magen för att jag är på sista säsongen, blir ledsen när jag vet att det inte finns mer sen haha låter sjukt, men satan i gatan vad bra den serien är. Kommer troligen börja om på säsong ett direkt typ haha ;) 

Nu ska jag dricka ett te som heter kvällsro och sedan sova - älskar att dricka det te't på kvällen för det har en rogivande effekt. Try it vet jag! Ikväll blev det faktiskt även en pizza, har varit sugen på det superlänge och jag kände inte alls för att laga mat (vilket inte händer ofta). Mh vad gott det var. Men men, är fortfarande galet irriterad på att blogg.se appen inte fungerar... börjar tänka på om man eventuellt skulle flytta bloggen till en annan plattform... Men vi får se.

Imorgon är det jobb som gäller igen 10.30-13.30 ungefär, sen plugg med Hannah & Evelina. Här får ni min tänkta outfit för helgen (om skorna hinner komma, IHII) Och sen är det inte exakt rätt tshirt, jag har en i samma färg, men "spetsen" upptill är inte spets utan bara genomskinligt typ.


(...och jaa, jag ska bli bättre på o göra snyggare "inspo-bilder", men är dödstrött och orkade inte lägga ner så mkt tid)



Godnatt, xoxo Hanna
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: