sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

SCORE

Kategori: Den enda kategorin

 
Haha, fan - från att aldrig lyckats få ett sommarjobb, till att få flera som ringer och vill ha mig är ju grymt! Jag har ju som sagt till 99,99% säkerhet fått jobbet som personlig assistent i sommar, men i fall att jag inte har det så har jag ju iaf backup ;) En camping i Fiskeboda som ringde förra veckan och nu alldeles nyss ringde Kronfågel :) Så yes, score - känns grymt! :) Hoppas min bästa lillabror kan få något också, vet hur det suger att inte ha pengar på sommaren - fast i för sig så är det hans "sista sommarlov" (han tar studenten) så han kanske inte har nåt emot att ha just lov heller! Hur som helst, bra egoboost det där! Nu ska jag försöka vakna till (är dödstrött verkligen) och få lite plugg gjort, sen blir det helt klart en kväll med TV/serier och förhoppningsvis somnar jag tidigt.
 
 
 
xoxo Hanna
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: