sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Kaoooz!

Kategori: Den enda kategorin

Uääh! Alltså  nu är det bara alldeles för mycket. Skola, jobb, sommarjobbsökande, vardags-sysslor, träning - allt! Har suttit i snart 4 timmar och skrivit personliga brev till 9 olika städ/hemtjänstföretag. Jag hoppas fasiken att jag får ett jobb i sommar så man kan tjäna lite pengar. Samtidigt som jag gjort detta har jag tvättat ca. 8 maskiner tvätt samt att jag har försökt puzzla ihop ett nytt schema för Unionen (det jag hade lagt sabbades av ett schema som skolan la upp utan att vi visste att vi skulle få det/ha de lektionerna).

Jag är helt slut! Är typ fullbokad till juni. Ja juni?!... Och efter det blir det ju förmodligen jobb stora delar av sommaren. Man ska väl inte klaga, men just nu känns det bara som att allt är ett stort virr varr utan någon ordning. Kaoz! Inte hann jag diska och städa här hemma idag heller, för dagen bestämde sig för att springa iväg, inte okej!

Nu har jag ju i alla fall sökt massor mer jobb + tvättat! Så det är ju alltid nåt att kryssa på den evigt långa listan. Nu ska jag plugga lite sen däcka i sängen (som jag önskar att jag kunde göra direkt). Vi har ju ett grupparbete tills seminariet på onsdag, så jag måste läsa genom och förereda mig lite mer innan vi ska plugga tillsammans imorgon. 

 
 
Usch! Hurry hurry, måste sova snart! Är supertrött!



xoxo Hanna
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: