sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Igår

Kategori: Den enda kategorin

Det var matmarknad på torget i katrinehom - mat från all världens hörn :) jättemysigt! Dom sålde även blommor, ett helt hav fanns det. Att solen stekte på gjorde ju bara saken bättre. Hur som helst så gick det kanon bra att jobba, shit vilken kul sommar jag kommer ha om jag får jobbet :) efter jobbet så åkte jag hem och pussades med Darcia, hon åt sitt första gräs från geäsmattan, omi nomi nom! Så fluffig, glad och kärleksfull. Påkvällen åkte jag in och åt paela (stavning?) med mamma och pappa - som vi även tog hem till Anton :) Nu ska jag kötta med tentan!

Kommentarer

  • Heli säger:

    paella stavas med dubbel-l. :)

    Svar: okej :) ! (Y) Good to knooow!
    Hanna

    2013-04-26 | 13:29:30

Kommentera inlägget här: