sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

HARD WORK PAYS OFF!

Kategori: Den enda kategorin

Så sjukt nöjd, nu jävlar går det bra! HAPPYFACE! Jag har äntligen fått in en bra rutin kring mat och träning och satan i gatan det ger resultat - speciellt på centimetrarna på måttbandet! Ett tips från mig till er som vill gå ner i vikt, ta mått! För om vi säger så här så har vågen stått still den senaste tiden, men det har inte måttbandet - tvärt om.

PÅ 9 DAGAR:
har jag lyckats med detta! (från 10/4 till idag 19/4)

 
 
 
och detta är allt jag lyckats med sedan jag började måta den 13/3 (alltså för 37 dagar sen) 

 
 
Jag är så himla glad, wihooo! Älskar att träna och älskar det ju bara ännu mer när det ger så tydliga resultat! Troligen kommer snart den punkten som dom flesta får när det står still ett tag, men det spelar ingen roll för jag är så sjukt nöjd redan nu. Fotar ju så klart även mig själv i samma underkläder och vinklar med jämna mellanrum. Dock så är jag inte bekväm med bilderna än, inte ens dom som är så sjukt mkt bättre än från början - så vi får se! Jag kanske delar med mig av dom sen när jag är i mål :) Men bara kanske, så jag lovar inget.


Nu ska jag laga kycklingsallad! Omi nomi nom!



xoxo Hanna
 
 
 
 
 
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: