sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Fotoshoot today!

Kategori: Den enda kategorin




 

 

Ah idag "gjorde vi om" Thailands-rummet hemma hos mamma o pappa till en "fotostudio" haha! Man tager vad man haver. (eller hur man säger). Som sidoljus använde vi en bygglampa med en tunn gardin framför (för att dämpa lite), vi hade ingen mer lampa så vi satte upp "bygg-golv-papp" (som man egentligen har för att skydda golvet när man renoverar) på väggen mittemot lampan så att den fick reflektera ljuset lite. Sedan hade vi så klart alla spot-lights tända i rummet - blev faktiskt ganska bra! Tror det kommer bli ett nice resultat när redigeringen och det är gjort! Good work girls! Sedan fotade vi även i spaat så klart ;) Lite bubbel och vindruvor fick vara bra rekvisita (stavning?). Nä, jag är nöjd - tror det blir kanonbra bilder till att börja med på hemsidan :) Ser snygga och proffsiga ut trots att det är hemmafotat i en källare ;) Härligt! (haha men mina bilder här är inte så bra, kameran är inte den bästa på min gamla mobil)

För övrigt har jag haft en lång dag. Så jag ska strax gå och sova! Jag gick upp vit åtta för att åka och träna halv nio. Sedan var det bara hem en snabbis för att duscha och byta om och sen bar det iväg till nyköping för att visa vår ena båt för spekulanter. Dom verkade intresserade så vi kan ju hoppas att dom slår till :) Sen var det handling, matlagning och till sist fotoshoot! Så nu är jag trött!! Men kände att jag bloggat dåligt igen och ville skriva lite här :) Jag vill blogga mycket mer, men min mobil som jag har just nu är såååååå seg så att blogga "just nu" på plats gör mig bara arg och irriterad! Längtar tills min iPhone kommer hem igen! Då blir det andra bullar, promise! Aja, dax o sova!



Ännu ett tack för hjälpen idag brudar!

Nattinatt,
xoxo Hanna

 

 

 

 

 

 

 

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: