sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Dränkt katt

Kategori: Den enda kategorin

Ah, det var exakt så jag kände mig när jag kom hem från stan. Jag skulle ju bara cykla ner och hämta ut ett paket samt handla lite gurka. På vägen hem bokstavligt talat öppnar sig himlen - det ÖSER ner stora regndroppar och gigantiskt hagel - Aj! Aja, hade ju ingen stans o ta vägen så var bara att ckla på och se glad ut. Helvete vad genomblöt jag var sen. Sminket hade runnit, håret var dyngsurt och kläderna fick direkt hängas in i torkskåpet i tvättstugan. Ja, och som vanligt så fungerara inte blogg.se appen än - så ja jag bloggar helt enkelt inte lika mkt då :( sitter lixom inte på det sättet vid datorn! Vill ju kunna poppa upp en bild direkt när det "händer" lixom... Hoppas ni förstår. Nu har jag iaf hängt sista tvätten i torkskåpet - är väl dax o ta tag i disken... Sen skriva klart lite plugg.

För min och er skull så kommer här lite vårinspo - så jag får energi att diska och det!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: