sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Appbugg......

Kategori: Den enda kategorin

Blir så trött på att blogg.se appen fuckar ur typ var och varannan dag?! Skulle lägga upp en bild på min middag förut tänkte jag.. men gick inte! Hur som helst, idag har jag tvättat, pluggat och tränat. Körde genom mitt syrkepass så är så där skönt utmattad i kroppen nu. Till middag blev det karré, sallad och tzatziki - mumma! Jag tror tzatziki är den "såsen" som jag käkar mest på sommaren, så galet gott! Speciellt om man gör den själv, har inte köpt nån gång, men har hört att det inte alls är lika gott som att göra. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen plugga lite till och till sist somna till en serie! Har haft en bra helg som känts lång (på ett bra sätt). Nya tag inför en ny vecka! :)



xoxo Hanna






.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: