sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

App-fel

Kategori: Den enda kategorin

Vet inte varför, men appen för blogg.se fungerar inte idag... försökte skriva ett inlägg förut men det gick inte appen bara stängde ner sig - irriterande! Hur som helst, igår var jag i Eskilstuna och hälsade på Hurtig, va riktigt kul! O det känns lixom alltid som om vi setts igår, även om det gått typ tre år! Mycket skratt och film blev det. Idag har jag "inskolats" på jobbet, 09.00-12.00 - det var jättekul så hoppas verkligen att brukaren godkänner mig som sin assistent så att jag får jobba med det i sommar :) Skulle vara superkul! Nu ska jag och mamma iväg och träna på actic, sen tror jag faktiskt att det får bli en liten powernap för jag är helt slut haha. Jaja, kommer nog troligen inte blogga så mycket i helgen om appen inte fixar sig, men då vet ni varför.


xoxo Hanna




.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: