sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Skype med mamma

Kategori: Den enda kategorin

Avslutade precis mitt första skypesamtal med mamma! Faktiskt hennes första skypesamtal ever... vi har märkt att så mycket som vi pratar blir det väldigt dyrt att ringa vanligt hela tiden, haha, så skype är ju awesome.

När jag var och tränade fick min mobil nåt slags problem... När batteriet är på väg att ta slut så varnar den för det med jämna mellanrum, men nu fick den nått slags ryck och blinkade hela tiden... "laddar" "dåligt med batteri" laddar" "dåligt med batteri", och det bara blinkade! Typ som att den trodde att jag satt och satte i och ur laddaren hur snabbt som helst.... men jag va ju på gymmet och tränade?... ÅH SÅ IRRITERANDE!! Så, har lagt den på bordet nu isärplockad, för det hjälpte inte ens att starta om den förut.. Hoppas det funkar nu när jag startar den och kopplar i laddaren, för annars blir det massa extra krångel... Hur ska jag komma upp? Har ingen alarmklocka. Jag måste ringa sjukgymnasten, kopparstaden, min chef på unionen & backup event imorgon... det går ju inte utan mobil?! ÄH nu ska jag lägga min energi på att borsta tänderna, kolla om luren funkar & sen kolla klart på underbar är kort!

Sleepytime! xoxo Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: