sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

present

Kategori:

kom på att jag glömde skriva en sak om hjärtana i förra inlägget ;) haha... Jo jag ska ju åka hem till Familjen idag, tåget går 17:37 :) Lääängtar efter dom!! Så har köpt med mig rosor i gul och typ orange (lite höstigt tänkte jag). Jag skrev ju nyss att man kan använda hjärtana till vad man vill och jag satte det faktiskt utanpå blompaketet! Lite symbolik - Home sweet home, för det är det ju för mig! Och ett hjärta för att jag älskar min familj! :)



Hjärtat fanns i två storlekar, denna lilla för 15 kr & en större för 25 kr, suoerpris ju!



Mormor & morfar ska också få ett hjärta och även min moster med familj. Tycker om att ge bort små saker utan direkt anledning, alltså ingen fyller ju år eller så, nej jag vill ge nåt för att visa hur mycket jag tycker om dom!

Nu ska jag dammsuga så det är fint när jag kommer hem igen.

xoxo Hanna



.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: