sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

när man inser att andra har det värre

Kategori: Den enda kategorin

ja, det är inte så illa som rubriken antyder - egentligen, men allt är ju relaitvt...
Jag tycker i alla fall att det är jobbigt att behöva plugga just nu, för jag skulle så mycket hellre bara kolla på serier och även städa faktiskt (say what?!). Även om själva uppgiften är kul, att sitta och illustrera, men jag är inte alls på det humöret... Så ja - jag börjar tycka lite synd om mig själv.. haha men inser snabbt att andra har det värre.

Hannah, min underbaraste kompis som just nu är iväg ett HALVT ÅR (saknad?!?!?!) och pluggar i Norge, berättade att hon satt och pluggade... hon håller på med nån skrivuppgift och allt hon pluggar nu är ju på engelska (jag är inte nån direkt gud på engelska) så man måste ju tänka så mycket extra för att det ska låta bra! haha så jag kände att jag faktiskt inte kunde klaga på min illustrationsuppgift - för gör den såååå mycket hellre än Hannahs uppgift på engelska ;> tur att andra kan få ens egna problem att bli mindre! haha

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Glad att jag kunde hjälpa till! :D haha

    Svar: haha va bra ;)
    Hanna

    2012-09-23 | 21:06:05

Kommentera inlägget här: