sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

Myskväll!

Kategori: Den enda kategorin

Guud vad jag saknat familjen & min lilla bebis! Hon hade växt så mycket och är ännu fluffigare nu än förut. Dom blev jätteglada för presenterna jag tog med mig. Det blev en riktig myskväll med massa prat och så! Bloggar mer om den här dagen imorgon, men det blir framåt kvällen, för har ett späckat schema imorgon.

Morgondagen:
09.30 tandläkaren i eskilstuna,
lunch + shopping med mamma
13.30 klippning + inpackning på www.heavenorhell.se
14.45 veterinären med Darcias ögon
Sen fika med moster och kusiner!
Kräftkalas på kvällen

Satt och myste med Darcia i flera timmar! Hon är sååå mysig! Bara pussas och gosar ner sig i famnen. Hon kom springande i en rasande fart när hon såg mig och så ställde hon sig på bakbenen och bara ville upp, upp, upp i famnen. Åh lilla hjärtat, vi älskar dig<3 
 
Puss och godnatt,
xoxo Hanna
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: