sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

en stressig kväll

Kategori:

Nu måste jag sova, helst för 2 timmar sen! Jag kom på att jag inte hade nån matlåda till imorgon kväll! (kommer hem från sthlm typ 21:30 imorgon) Så hur som, jag började göra en tonfisksallad, men när jag ska ha i tonfisken kan jag inte hitta konseröppnaren... letar verkligen över allt! Inser att jag måste diska mitt berg som blivit, nej hittar den ändå inte!? (kändes sjukt drygt för behöver bara sova och disken tog sin tid...) jag tänker att jag väl får ta med burken.o be Andrea att ta med en öppnare! Av nån anledning öppnar jag lådan igen och vad ligger där? Jo konservöppnaren! Gaaaahh! Kan bli helt galen på sånt där alltså... Jag kollade ju där typ 8 gånger innan?! Suck! Aja, har iaf lyckats träna idag med - härligt!


banan efter träningen! vad tycks om mina träningsskor? I love them!


haha svettig och varm efter det intensiva passet ;) Actic är riiiktigt fräscht!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: