sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

En ny och fräsch start!

Kategori: Den enda kategorin

Hej! 


Jag har tidigare haft en blogg, som jag inte var så aktiv på... så tänkte försöka igen och kände att jag ville ha en nystart! Jag kanske ska skriva lite vem jag är.

Jag heter Hanna och pluggar reklam på högskolan i Falun. Jag bor i min lilla lägenhet på 25 kvm och är galen i inredning! Det har hänt mycket i mitt liv det här året och nu börjar det äntligen att rulla på som vanligt, nästan i alla fall. Jag skadade knäet 1 juni, det hoppade ur led, och den skadan har jag inte repat mig helt från än, men har äntligen kunnat kommit igång med lite träning igen. (kan skriva ett annat inlägg nån dag om skadan och vad som hände)

Så, vad jag kommer skirva om här är kort och gott vad som händer i mitt liv, vänner, familj, kärlek, resor, plugg, mode, inredning, träning & fest! Så en stor påse med gott och blandat! Nu ska jag sova, så jag kanske kan ta mig till gymmet imorgon innan jag har tvättstugan! 

Godnatt, xoxo Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: