sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

En "multitasking" dag!

Kategori: Den enda kategorin

oj, idag har jag gjort massor - så har inte hunnit sitta vid datorn!
Pluggat, tvättat, städat, handlat & motionerat! haha

Gick upp imorse och började plugga, illustrationen börjar ta form, men snart är det bråttom för den ska vara inne 23.59 ikväll, senast! Det ska bli en "instruktionsbild" för en sticksåg där pilar visar hur du startar den. Så här långt har jag kommit just nu:

Lite pill kvar, men kommer hinna klart i alla fall!

Sen var jag på promenad, gick ner till stan för att handla lite oc hämta ut en "gåva" från ICA, en fin glass - typ kopia av ben & jerrys och lyxiga scottish cookies! Under tiden jag var på stan tvättades första maskinen tvätt, som jag sen tog hand om när jag kom hem!

haha äh det här är ju inget kul o sitta o läsa om... men har gjort massa nytta & motion idag i alla fall! Hösten är här också, hittade massa fina löv på vägarna!


Nu ska jag hitta på nån mat att laga, blir nog lite söndagsmiddag med nått kött! 

Skriver kanske mer senare, xoxo Hanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här: