sweetwalk.blogg.se

Live your life! But follow mine!

detaljer

Kategori:

Jag är galen, på riktigt galen i inredning! Så kommer nog bli en del inlägg om det här :) när jag var i Stockholm så jag på en underbar affär som heter in och finn (men farlig för plånboken haha) Dom har verkligen HUUUR MYCKET jättefina inredningsprylar som helst!! Oh, I'm in heaven!

Där fyndade jag i alla fall en fin låda till te samt små hjärtan med texten "Home sweet home" :) köpte 2 telådor, en till mig & en till mamma och 4 hjärtan och hela kalaset landade enbart på 186 kr?! Asbra!







Det jag gillade med hjältarna var att man kan ha dom till lite vad som helst! Jag hängde mitt på min lampskärm (mycket finare på riktigt än på bild!!) Sen kan man ju flytta runt det lite var man vill när man vill! Jag gillar att kunna göra små förändringar lite då och då.







haha persiennerna är nere för jag skulle precis lägga mig ;)

xoxo Hanna


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: